سئو


سئو کلمه اي است که مي توان آن را به بهينه سازي سايت براي موتور هاي جستجو ترجمه کرد. البته خود سئوي سايت هم در فارسي رايج شده است و حتي برخي ترکيب هاي عبارتي و توصيفي مثل : بهبود سئو, سئوکردن, سئو سازي را براي آن به کار مي برند.


هدف روش هاي سئو اين است که هنگام جستجوي کاربران در گوگل و ساير موتور هاي جستجو اين موتور ها رتبه بهتري را به مقاله ها و محتواي سايت مي دهند. اگر چه به نظر نمي‌رسد تاکيد بر اهميت سئو  چندان ضروري باشد،‌ اما بد نيست مروري به برخي آمارهاي منتشر شده درباره موتورهاي جستجو داشته باشيم. يکي ديگر از بحث‌هاي رايج در تحليل سئو سايت ها طبقه‌بندي راهکارهاي سئو و بهينه سازي وب سايت است. اين طبقه‌بندي را معمولاً به صورت تکنيک هاي سئو کلاه سياه. (Black Hat) در برابر سئو کلاه سفيد (White Hat) مطرح مي‌کنند


اگر بخواهيم تفاوت سئو کلاه سياه و کلاه سفيد را خيلي مختصر توضيح دهيم بايد بگوييم که سئو کلاه سفيد، مي‌کوشد يک محتواي ارزشمند را به بهترين شکل ممکن به گوگل و ساير موتورهاي جستجو معرفي کند.


اما سئو کلاه سياه، مي‌کوشد با شناسايي نقطه ضعف‌ها و محدوديت‌هاي الگوريتم‌هاي سئو، سايت را به شکلي بهينه سازي کند که رتبه سئو بهتري به دست بياورد.


معمولاً با توسعه و هوشمندتر شدن الگوريتم‌ها، اين روش‌ها هم کارايي خود را از دست مي‌دهند و فضا براي سئوکارهاي کلاه سياه، تنگ‌تر مي‌شود.اين نکته را تقريباً همه پذيرفته‌اند که بزرگترين و ارزان‌ترين و معتبرترين مسير ورود به يک سايت موتورهاي جستجو هستند.


https://3sotweb.com/%D8%B3%D8%A6%D9%88-%D8%B3%D8%A6%D9%88-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA/



مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین جستجو ها

درس درس تا دانشگاه Kristin Geoff سيستمهاي تصفيه آب و فاضلاب | انواع تجهيزات صنعتي Joey Debbie صندوق فروشگاهي کاسبيت شقايق چت | شقايق گپ | شقايق چت اصلي Frankie Steph